Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تهیه‌کننده فیلم «تک تیرانداز» گفت: مهمترین بخش محتوایی فیلم سینمایی «تک تیرانداز» نشان دادن تفاوت و اختلاف ایدئولوژی شهید زرین با سایر قهرمانان جهان است.

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فیلم سینمایی «تک تیرانداز»، اظهار کرد: فیلم «تک تیرانداز» با محوریت بهترین تک تیرانداز جنگ‌های معاصر جهان و دفاع مقدس ساخته شده است که نگاهی قهرمان‌محور و جذاب برای مخاطبان و به ویژه نسل جدید در آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در واقع برشی از زندگی شهید زرین است که در دوئل و درگیری با تک تیراندازان دشمن بعثی قرار می‌گیرد و در نهایت تک تیراندازان دشمن را به هلاکت می‌رساند و در پایان داستان با شلیک توپخانه دشمن به شهادت می‌رسد.

وی در خصوص پیام‌های داستان این فیلم سینمایی، بیان کرد: دو یا سه پیام اصلی در این فیلم دنبال می‌شود که یکی از آن‌ها تفاوت و اختلاف ایدئولوژی تک تیرانداز و رزمندگان ما با سایر قهرمانان جنگ‌های جهان است که این موضوع به وضوح در شخصیت و قهرمان فیلم «تک تیرانداز» تجلی پیدا کرده‌است. در حقیقت در این فیلم ایدئولوژی شهید زرین در مقابله با دشمن و کشتن دشمن به نمایش گذاشته می‌شود، که به نظر من این امر مهمترین بخش محتوایی فیلم محسوب می‌شود و شخصیت قهرمان این فیلم را نسبت به سایر شخصیت‌های مشابه جهانی، متفاوت می‌کند.

تهیه‌کننده فیلم «تک تیرانداز» افزود: پیام دیگر داستان را می‌توان ارتباطات بچه‌های دفاع مقدس دانست که در این فیلم نمایش داده می‌شود. بخش زیادی از روایت این داستان و به ویژه در بخش ورود به قصه، از میان شخصیت‌ها و نیروهای دشمن به نمایش گذاشته می‌شود که به نظر می‌رسد مهمترین ویژگی و تفاوت داستان این فیلم سینمایی در مقایسه با بسیاری از فیلم‌های جنگی است.

ابراهیمی با اشاره به این‌که «زمان اکران فیلم مشخص نیست»، ادامه داد: این فیلم برای اکران بر روی پرده سینما ساخته شده‌ است. به دلیل این که حادثه و روایتی اکشن را بیان می‌کند، بهترین شرایط اکران «تک تیرانداز» این است که مخاطب فیلم را بر روی پرده سینما و با کیفیت خوب تماشا کند. امیدواریم سال آینده شرایط فراهم شود تا با عبور از بحران‌های کرونا، بتوانیم زمینه و شرایطی را فراهم کنیم که این فیلم در سینماها اکران شده و پس از آن وارد اکران‌های مجازی شود.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که من فیلم «تک تیرانداز» را چندین بار در کنار تماشاگران دیده‌ام به نظر من خوشبختانه تماشاگران کاملاً از فیلم راضی بوده‌اند، زیرا غرور ملی مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد که به تبع آن مخاطبان از فیلم راضی هستند و به قهرمان داستان افتخار کرده و این شخصیت را مورد تشویق قرار می‌دهند؛ به این ترتیب عموماً تماشاگران با رضایت کامل در سینما حضور دارند. امیدوارم شرایطی برای اکران بهتر فیلم و جذب مخاطبین فراهم شود زیرا مخاطبین جشنواره در واقع نمونه‌ای از مخاطبان اکران عمومی هستند که به نظر می‌رسد این فیلم تا حدودی توانسته است مخاطبان خود را جذب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد نقد فیلم فیلم تی تی فیلم سینمایی تک تیرانداز شهید زرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همواره قبل از اکران فیلم‌های سینمایی، تماشاگران بر اساس پیش‌بینی‌های خود نسبت به کیفیت اثر تولید شده و فضاسازی پیشینی که پیرامون فیلم وجود دارد، در روز اول پرده از آن استقبال کرده و به سینما می‌روند. البته استقبال روز اول اکران قطعا ملاک مفیدی جهت ارزیابی اقبال مخاطب به آثار نیست، اما این مولفه می‌تواند از ابعادی قابل توجه باشد.

به گزارش هنرآنلاین، در همین راستا شاه بودیم که فیلم مست عشق در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۱ هزار مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند.

مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است. ساعت ۵ عصر تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۴۲ هزار مخاطب داشت و از آنجایی که این فیلم تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه، اکران فوق‌العاده داشت، توانست سرجمع ۵۸ هزار مخاطب داشته باشد.

مست عشق در شرایطی این عنوان را در میان آثار یک دهه اخیر از آن خود کرده که احتمالا توانسته رکورد نمایش روز نخست سینمای پس از انقلاب را نیز بشکند که این ادعا با توجه به در دسترس نبودن آمار دقیق تعداد مخاطبان روز نخست فیلم‌های دهه‌های ۶۰ تا ابتدای ۹۰، نمی‌تواند چندان دقیق باشد.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود، ۲۵ هزار مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱ هزار مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹ هزار مخاطب، هزارپا ۲۷ هزار مخاطب، مطرب ۳۵ هزار مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵ هزار مخاطب داشته است.

دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸ هزار و ۳۱ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902764

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما